torsdag 7 juli 2016


Marcus Beijar-Mellin berätta för oss
Marcus Beijar-Mellin sade till synes entusiastiska jord invånare, till mig godtrodgen öppnade jag mig snart vändes Glädjen in i en anklagelse akt
Marcus Beijar-Mellin som ursäktade sitt mord allra mest anklagad käkände jag mig då jag var tyst, likt deras fula tankar invaderade mig slitande mig ifrån det vackraste som jag en gång kysst, då jag var tyst, blev för stor, likt jag misstänktes för att vara en kackerlacka innuti, och klämdes utav godtyckliga fingrar
Marcus Beijar-Mellin berätta för oss sade till synes lyssna må du göra utav dig själv om dit thjärta rörs, utav den sanna pinans röst, berätta för oss sade till synes entusiastiska jord invånare till mig
Marcus Beijar-Mellin dum godtrogen öppnade jag migf svarsnart nog vändes glädjen in i anklagelse akt, in emot ? men spänningen,
Marcus Beijar-Mellin varje anklagelse saknar riktad emot en främmande annan saknar existens berättigande och har där för inget värda att lyssna till (the same reptetitive words, as in other poems
Marcus Beijar-Mellin iblis gift gröna avundsjuka försöker ställa sig över sitt opförstörbara ursprung, tär på denna värld förgör sig själv
Marcus Beijar-Mellin en pederast men som sagt ond miste man ju vara i psykopaternas hereravälde för att få existera le så jag fejkade min pedofili ursäkta
Marcus Beijar-Mellin på judiskt svart magiskt sätt, hat varit en sådan outhärdlig tynngd på mina axlar, att jag va
Marcus Beijar-Mellin
Skriv en kommentar...
  • Anna Bryflosky har delat sitt foto.
    20 tim
  • Inga kommentarer:

    Skicka en kommentar