torsdag 7 juli 2016

fulhet över sig,
Marcus Beijar-Mellin sätt en själ i den , kommer allah att säga på domns dag, tänk er den värld dom kommer att få leva i !
Marcus Beijar-Mellin likna det vid det förakt föraktett förtjäna
Marcus Beijar-Mellin (striaght ahsmed from 2010 no
Marcus Beijar-Mellin tyckets krav tränga sig på likt maskar som slingrade sig in, i min sjukhus vrå, anklandde miog försökande nå, min första Glädje då jag allra först kysste min tjhjej...
Marcus Beijar-Mellin men mera i tystnaden jag tycktes för mycket ha sagt, hur jag än
Marcus Beijar-Mellin vände mig var alltid någon där, att Anklaga mig speciellt i tysta stunder
Marcus Beijar-Mellin berätta för oss
Marcus Beijar-Mellin sade till synes entusiastiska jord invånare, till mig godtrodgen öppnade jag mig snart vändes Glädjen in i en anklagelse akt
Marcus Beijar-Mellin
Skriv en kommentar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar