fredag 27 mars 2015

2

jag kan intet tänlka


om




att inse att ens natur är demonisk är att inse att andra kan se en som obehaglig... och den som man älskar att man är en mara utan att det för den skull uppväcker ett agg hos en en känsla utav rättvisa bevis...


'sak samm'...




den friske änglalika varelsen rycker på axlarna




en religion


liknar 'poesi om poesiä
poietiska lärdomar om ett levande attraktivt


men ett språk som behöver ett tilltal för att hanteras risk fritt likt 'älska dig själv'




sagt personligt och subjektivt från objektets synvinkel




att konstatera att man är ond utan att vara stolt över det, känns likt en fribilljet till himmelen




Horace Engdahl bygger orden...


min födelsstad liknar perdiska systemet, de allra flesta, vill bli fruktade och tillbedde, de dyrkar Jehovas (flska kors), att göra parodi på detta, är att hålla (Jehovas falska kors, 65) (21) 1,)




är att hålla mod frmhålla att man är det domt ror




judarna behandlar mig likt jag vore ett dagisbarn saatt i skamvrån som om dom skulle lära mig att sluta räcka ut tungan...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar